Algemene Voorwaarden ClaudAdmin


Onze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 15/10/2024.


Artikel 1. Definities


1.1. ClaudAdmin: handel drijvend onder Paepen Claudia met maatschappelijke zetel te Genenbosstraat 30A, 3560 Lummen, ondernemingsnummer BE0823071229.
1.2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit.
1.3. Klant: de partij die de opdracht geeft aan ClaudAdmin en hierdoor een overeenkomst afsluit en de algemene voorwaarden aanvaardt.
1.4. Aanbod: dit zijn alle aanbiedingen van ClaudAdmin.
1.5. Overeenkomst op afstand: iedere overeenkomst die tussen ClaudAdmin en de consument wordt gesloten via een georganiseerd systeem voor verkoop of dienstverlening op afstand zonder gelijktijdige fysieke aanwezigheid.
1.6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om overeenkomstig de bepalingen in deze algemene voorwaarden af te zien van de overeenkomst op afstand.
1.7. Overmacht: omstandigheden buiten de wil van een partij die het onmogelijk maken voor één dan wel beide partijen om diens verplichtingen uit de overeenkomst na te komen.


Artikel 2. Toepasselijkheid


2.1. De rechtsverhouding tussen ClaudAdmin en de klant wordt uitsluitend beheerst door onderhavige algemene voorwaarden, behoudens andersluidende schriftelijke en wederzijds erkende overeenkomst. De algemene voorwaarden hebben betrekking op elke offerte, elk aanbod en op alle overeenkomsten van ClaudAdmin.
2.2. Onderhavige algemene voorwaarden hebben steeds voorrang op de algemene en/of andere voorwaarden van de klant, zelfs indien deze zouden stellen dat zij als enige van toepassing zijn.
2.3. ClaudAdmin behoudt zich het recht voor om onderhavige algemene voorwaarden op elk moment eenzijdig te wijzigen. Bij elke bestelling zijn de voorwaarden van toepassing die op dat ogenblik op de website zijn opgenomen of aan de klant worden meegedeeld.
2.4. Door iedere bestelling en aankoop van diensten van ClaudAdmin, aanvaardt de klant uitdrukkelijk de algemene voorwaarden van ClaudAdmin.
2.5. De algemene voorwaarden dienen te allen tijde samen gelezen te worden met de privacyverklaring van ClaudAdmin, waarin alle informatie over de verwerking van persoonsgegevens is opgenomen.


Artikel 3. Informatie, Aanbod en Aanvaarding


3.1. ClaudAdmin biedt verschillende diensten aan, waaronder administratieve, organisatorische en eventorganisatie ondersteuning voor bedrijven in groei. Deze diensten worden aangeboden via de website, offertes, e-mails en social mediakanalen.
3.2. De informatie op de website en in andere communicatie van ClaudAdmin is van algemene aard en voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod mogelijk te maken.
3.3. Na het invullen van het contactformulier vindt er steeds een gratis kennismakingsgesprek van 30 minuten plaats, waarna een offerte wordt opgesteld op basis van het aantal uren dat de klant wenst af te nemen.
3.4. Alle prijzen in offertes of e-mails worden steeds uitgedrukt in euro en zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
3.5. Offertes zijn vrijblijvend en blijven maximaal 14 kalenderdagen na verzending van de offerte geldig, tenzij anders schriftelijk vermeld.

Artikel 4. Uitvoering van de Overeenkomst

4.1. ClaudAdmin start pas met het leveren van diensten nadat de klant de aangekochte uren volledig heeft betaald, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
4.2. ClaudAdmin levert haar diensten naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap. ClaudAdmin heeft hierbij steeds een inspanningsverbintenis en nooit een resultaatsverbintenis.
4.3. ClaudAdmin heeft het recht om derden in te schakelen voor de uitvoering van de overeenkomst. De kosten hiervoor zijn voor rekening van de klant.
4.4. De klant is verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van de juiste informatie die nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst.


Artikel 5. Facturatie en Betaling


5.1. Na aanvaarding van de offerte is de klant verplicht tot betaling.

5.2. Betalingen dienen binnen de op de factuur vermelde termijn voldaan te worden.

5.3. In geval van laattijdige betaling is de klant verwijlintresten en forfaitaire schadevergoedingen verschuldigd.


Artikel 6. Herroepingsrecht


6.1. Consumenten hebben het recht om binnen 14 kalenderdagen de overeenkomst op afstand zonder opgave van redenen te herroepen, tenzij de dienst reeds volledig is uitgevoerd met hun toestemming.
6.2. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op digitale producten, op maat gemaakte diensten of online cursussen.


Artikel 7. Verbreking van de Overeenkomst


7.1. ClaudAdmin kan de overeenkomst beëindigen indien de klant onvoldoende medewerking verleent aan de uitvoering van de diensten.
7.2. Beide partijen kunnen de overeenkomst beëindigen bij overmacht of schending van essentiële verplichtingen


Artikel 8. Aansprakelijkheid


8.1. ClaudAdmin is niet aansprakelijk voor indirecte schade of verlies. De aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag van de dienst zoals overeengekomen in de offerte.


Artikel 9. Intellectuele Eigendomsrechten


9.1. Alle ontwerpen, informatie en inhoud die door ClaudAdmin zijn gemaakt, blijven eigendom van ClaudAdmin.
9.2. De klant verkrijgt een beperkte licentie voor persoonlijk gebruik van de materialen die door ClaudAdmin zijn geleverd.


Artikel 10. Geheimhouding

10.1. Beide partijen verplichten zich tot strikte geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die tijdens de overeenkomst wordt gedeeld.


Artikel 11. Bedrijfsgegevens

ClaudAdmin
Paepen, Claudia
Genenbosstraat 30A
3560 Lummen
BTW: BE0823071229
E-mail: claudia@claudadmin.be

Efficiëntie en Rust voor Ondernemers

________

  • Genenbosstraat 30 A
    3560 Lummen
  • +32 479 77 67 21
  • BE0823071229

________

Snelle links

________

Volg ClaudAdmin

© 2024 ClaudAdmin - Algemene voorwaarden - Privacyverklaring - website made by Jolutions-online